سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران- جنت آباد شمالی

hello[at]pwdesigner[dot]com

09122494784

09212560886

پلاریس

سئوی سایت دندانپزشکی

همان‌طور که می‌دانید در شرایط حاضر تمامی کسب و کارها برای انجام تبلیغات و بازاریابی به یک وب‌سایت نیاز دارند. از جمله این کسب و کارها می‌توان به حرفه‌ دندانپزشکی اشاره کرد. با توجه به رقابت‌های زیادی که در میان وب سایت‌های این حوزه وجود دارد، استفاده از خدمات سئوی سایت دندانپزشکی نیز دارای ضرورت اساسی است.

 

سئو سایت دندانپزشکی
اهمیت سئو وب‌سایت دندانپزشکی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که در حوزه دندانپزشکی مشغول به فعالیت هستند، دستیابی به تعداد مشتریان بیشتر است. در حال حاضر بسیاری از افراد از طریق جستجو در اینترنت به خدمات موردنظر خود دسترسی پیدا می‌کنند. بنابراین بهینه‌سازی سایت دندانپزشکی باعث می‌شود تا مشتریان و کاربران بیشتری به وب‌سایت شما وارد گردند و از خدمات شما استفاده کنند.

شما با استفاده از خدمات سئوی وب‌سایت دندانپزشکی می‌توانید از رقبای کاری خود سبقت بگیرید و به نتایج بالاتری در موتورهای جستجو دست پیدا کنید. از طرف دیگر از طریق این امکان می‌توانید ترافیک طبیعی وب‌سایت خود را برای بازار هدف خود افزایش دهید. این عامل نیز به افزایش تعداد مراجعان شما کمک خواهد کرد.

shapes-2_01
shapes-2_02
shapes-2_03
shapes-2_04
shapes-3_01
shapes-3_02
shapes-3_03
shapes-3_04
shapes
shapes
shapes
کسب و کارتون رو گسترش بدید

مراحل سئوی سایت دندانپزشکی

کیورد تارگتینگ

تولید محتوا

آنالیز رقبا

سئوی داخلی سایت دندانپزشکی

سئوی خارجی سایت دندانپزشکی

کیورد تارگتینگ

یکی از مهم‌ترین مراحل به‌ منظور بهینه‌سازی ‌سایت دندانپزشکی، کیورد تارگتینگ است. توجه به این مرحله باعث می‌شود تا وب‌سایت شما به رتبه‌های بالایی در نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کند. بسیاری از افراد به این مرحله، مرحله تحقیق در کلمات کلیدی و یا انتخاب کلمات کلیدی هدف نیز می‌گویند.در این گام می‌توانید مشخص کنید که صفحه مورد نظر شما با چه کلمات و یا عباراتی باید رتبه مورد نظرتان را به دست آورد و این‌که آیا به دست آوردن رتبه برای سایت شما مزایایی را به‌ همراه دارد یا خیر. در حقیقت می‌توان گفت کیورد تارگتینگ به‌ معنای نحوه قرار دادن کلمات کلیدی به‌ صورت دقیق بر روی صفحه مناسب خود است.مهم‌ترین بخش کیورد تارگتینگ توجه به این نکته است که چه صفحه‌ای مناسب کدام کلمات کلیدی است و سپس انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای صفحه مورد نظر.

image_layers-2-1
image_layers-2-2
image_layers-2-3
image_layers-2-4
image_layers-2-5
image_layers-2-6
image_layers-2-9

تولید محتوا

پس‌ از این‌که در زمینه کلمات کلیدی، تحقیقات خود را انجام دادید، لازم است محتوایی با کیفیت و مطلوب برای وب‌سایت دندانپزشکی خود فراهم کنید. این محتوا باید کاملا منحصر به‌ فرد، یونیک و متفاوت با محتوایی که در وب سایت‌های دندانپزشکی رقبای شما منتشر می‌گردد، فراهم شود تا بتواند جایگاه قابل‌ قبولی را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورد.

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در این گام در نظر داشته باشید به‌روزرسانی دائمی و مستمر محتوای مورد نظرتان است. به این نکته دقت کنید که از نظر گوگل، تازه بودن محتواهای منتشر شده اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین یکی دیگر از اقداماتی که لازم است برای بهینه‌سازی سایت دندانپزشکی خود انجام دهید به‌روزرسانی محتواهای منتشر شده است.

image_layers-1-1
image_layers-1-2
image_layers-1-3
image_layers-1-4
image_layers-1-6
image_layers-1-5
image_layers-1-7
image_layers-1-8

آنالیز رقبا

یکی دیگر از مهم‌ترین مراحل برای انجام سئوی سایت دندانپزشکی، آنالیز رقبا است. با استفاده از این امکان می‌توانید به تجزیه و تحلیل دقیقی در زمینه رقبای کاری خود و فعالیت‌های آن‌ها دست بزنید و اطلاعاتی ارزشمند را کسب نمایید.

تجزیه و تحلیل‌های این مرحله، به شما کمک می‌کند تا بتوانید رقبای واقعی خود را شناسایی نمایید. از طرف دیگر با استفاده از اطلاعاتی که در این گام به دست می‌آورید متوجه خواهید شد که استراتژی‌های عنوان گذاری رقبا، طول عنوان، کلمات کلیدی در عنوان و… به چه شکلی است. سپس می‌توانید از این اطلاعات در راستای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید.

our-process_01
our-process_02
our-process_03
our-process_19
our-process_04
our-process_05
our-process_06
our-process_07
our-process_08
our-process_09
our-process_10
our-process_11
our-process_12
our-process_13
our-process_14
our-process_15
our-process_16
our-process_17
our-process_18

سئوی داخلی سایت دندانپزشکی on_ page seo

همان‌طور که می‌دانید سئو و یا بهینه‌سازی وب‌سایت دندانپزشکی، ۲ بخش دارد که عبارتند از سئوی داخلی و سئوی خارجی. سئوی داخلی سایت دندانپزشکی، به مجموعه فعالیت‌های بهینه‌سازی گفته می‌شود که در داخل وب‌سایت شما انجام می‌گیرد. این نوع بهینه‌سازی به کد نویسی‌های داخلی ارتباط دارد و به‌ منظور افزایش رتبه وب‌سایت دندانپزشکی شما در گوگل انجام می‌گیرد.

برای این‌که بتوانید سئوی داخلی وب‌سایت دندانپزشکی خود را به‌ خوبی انجام دهید، لازم است به چند تکنیک اصلی توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین این تکنیک‌ها عنوان صفحه‌ است. هر صفحه شما باید یک عنوان واحد داشته باشد و کلمات کلیدی اصلی را در خود جای دهد. توجه به این عامل شانس دیده شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو را افزایش می‌دهد.

دیگر تکنیک مورد نیاز برای سئو داخلی، تگ توضیحات است. تگ توضیحات و یا دیسکریپشن، یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که شما می‌توانید در آن کلمات کلیدی مربوط به حوزه دندانپزشکی را مورد استفاده قرار دهید. ساختاربندی url، دیگر تکنیکی است که در سئوی داخلی باید به آن توجه داشته باشید. هرچه آدرس صفحه، کمتر باشد به نتایج بهتری در گوگل دست پیدا خواهید کرد.

تگ‌های بدنه شامل h1، h2 و .... از دیگر تکنیک‌های مورد نیاز برای بهبود رتبه وب‌سایت دندانپزشکی شما هستند. در این شرایط باید به چگالی کلمات کلیدی و پراکندگی آن‌ها در متن خود نیز توجه کنید. در صورتی‌ که از کلمات کلیدی به‌ درستی و در جای مناسب خود استفاده‌ شده باشد گوگل به‌ راحتی متوجه موضوع وب‌سایت شما خواهد شد و آن را در نتایج خود نشان خواهد داد.

service-01_img-1_01
service-01_img-1_02
service-01_img-1_03
service-01_img-1_04
service-01_img-1_05
service-01_img-1_06
service-01_img-1_07

سئوی خارجی سایت دندانپزشکی off_ page optimization

سئو خارجی وب‌سایت دندانپزشکی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که در خارج از وب‌سایت شما انجام می‌گیرند. بهینه‌سازی خارجی سایت، شامل فعالیت‌های شما در رسانه‌های اجتماعی، فروم‌ها و… است. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی جزء جدایی‌ناپذیر زندگی افراد شده‌اند.

در شرایط امروز جامعه، بیشتر افراد حداقل در یکی از این رسانه‌ها عضویت دارند. بنابراین در صورتی‌ که قصد دارید رتبه وب‌سایت دندانپزشکی خود را افزایش دهید لازم است حتما در این شبکه‌ها عضو شوید و به فعالیت مشغول شوید.

تولید محتوای باکیفیت، براساس اصول سئو و انجام بازاریابی محتوا از دیگر اقداماتی است که می‌توانید از طریق آن‌ها سئوی خارجی وب‌سایت خود را افزایش دهید. بسیاری از افراد فعال در حوزه دندانپزشکی به‌ منظور ارتقای وب‌سایت خود در فروم آنلاین مربوط به حوزه کسب و کار خود مشغول به فعالیت می‌شوند.

از این طریق و با پاسخ‌دادن به سوالات، نظر دهی در پیام‌ها و… می‌توانند خود را به‌ عنوان فردی متخصص در حوزه دندانپزشکی معرفی نمایند. این عامل نیز شهرت آن‌ها را افزایش خواهد داد و تعداد مراجعان آن‌ها را بیشتر خواهد کرد.

service-01_img-2_01
service-01_img-2_02
service-01_img-2_03
service-01_img-2_04
service-01_img-2_05
service-01_img-2_06
service-01_img-2_07
service-01_img-2_08
service-01_img-2_09
service-01_img-2_10
service-01_img-2_11
service-2_02

آنالیز سئوی سایت

    service-2_01-2
    service-2_01-1
    پلاریس

    رساندن وب‌سایت‌های حوزه دندانپزشکی به صفحه اول گوگل توسط پلاریس

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که لازم است در زمینه سئو وب‌سایت دندانپزشکی در نظر داشته باشید واگذار کردن این اقدامات به یک مجموعه متخصص و باتجربه است.

    همان‌طور که می‌دانید تقریبا تمامی افرادی که در حوزه دندانپزشکی مشغول به فعالیت هستند و وب‌سایتی را راه‌اندازی نموده‌اند، قصد دارند از طریق بهینه‌سازی سایت دندانپزشکی، وب‌سایت خود را به صفحه اول گوگل ارتقا دهند. برای این افراد انجام این کار یکی از سخت‌ترین اقدامات و در عین‌ حال مهم‌ترین و رقابتی‌ترین مراحل کار است. چراکه قرار گرفتن وب سایت‌ها در صفحه اول گوگل باعث می‌شود تا ترافیک طبیعی بسیار بیشتری برای آن وب‌سایت به وجود آید.

    object

    برای دریافت مشاوره شماره خود را وارد نمایید.

      object

      مطابق با نتایج بسیاری از تحقیقات، از میان کاربران اینترنت، تنها ۰٫۷۸ درصد بر روی نتایج موجود در صفحه دوم کلیک انجام می‌دهند. از طرف دیگر چیزی در حدود ۲/۱ تریلیون جستجو در هر ماه در موتور گوگل روی می‌دهد. این رقم بسیار بزرگ نشان می‌دهد که سهم گوگل از جستجوهای آنلاین در فضای وب و اینترنت چقدر بالا است.

      لذا واقع شدن یک وب‌سایت دندانپزشکی در صفحه اول گوگل، باعث دیده شدن بیشتر، نرخ کلیک بسیار بالاتر، ترافیک ورودی بسیار بیشتر و… برای وب‌سایت و کسب و کار شما خواهد شد. بنابراین در صورتی‌ که از یک تیم حرفه‌ای برای انجام خدمات سئوی وب‌سایت دندانپزشکی کمک بگیرید به‌ راحتی به صفحه اول گوگل دست خواهید یافت. از این طریق قادر خواهید بود خدمات خود را به تعداد کاربران بیشتری معرفی نمایید تا از خدمات شما بهره‌مند گردند.

      شرکت پلاریس با در اختیار داشتن یک کادر حرفه‌ای و مجرب، مجموعه‌ای بسیار حرفه‌ای برای انجام سئو وب‌سایت دندانپزشکی شما است. لذا با استفاده از خدمات این مجموعه و انجام مراحلی از قبیل کیورد تارگتینگ، تولید محتوا، آنالیز رقبا، بهینه‌سازی داخلی وب سایت و یا سئوی داخلی، بهینه‌سازی خارجی وب‌سایت و یا سئوی خارجی، می‌توانید وب سایت‌های حوزه دندانپزشکی خود را به صفحه اول گوگل ارتقا دهید.