سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران- جنت آباد شمالی

hello[at]pwdesigner[dot]com

09122494784

09212560886

ما برای شما چه پیشنهادی داریم؟

طراحی وب سایت

با توجه به اهمیت استفاده از پتانسیل‌های فضای مجازی در زمینه فروش و ارائه خدمات، طراحی وب سایت امروزه یکی از مهمترین گام‌ها برای توسعه کسب و کار‌ها در فضای وب محسوب می‌شود. طراحی سایت نه تنها اولین گام بلکه از نظر اصول حرفه‌ای، مهمترین گام برای شروع فعالیت در بستر وب محسوب می‌شود. بنابراین بسیار مهم است که طراحی سایت کاملاً حرفه‌ای و توسط افراد متخصص و با دانش و تجربه در این زمینه انجام گیرد.

service-03_img-1_01
service-03_img-1_02
service-03_img-1_03
service-03_img-1_04
service-03_img-1_05
service-03_img-1_06
service-03_img-1_07
service-03_img-1_08
service-03_img-1_09
service-03_img-1_10
service-03_img-1_11
service-03_img-1_12
service-03_img-1_13
service-03_img-1_14
service-03_img-1_15
service-03_img-2
info-box_elements_01-2
info-box_elements_01-1
info-box_elements_01-3

توسعه وب

info-box_elements_03-1
info-box_elements_03-2

تست سرعت

info-box_elements_02-2
info-box_elements_02-1
info-box_elements_02-3

توسعه اپلیکیشن

برای آشنایی با مراحل طراحی سایت مهم است که ابتدا انواع سایت را بشناسید.

انواع طراحی سایت

استاتیک

داینامیک

نیمه داینامیک

سایت‌ایستا یا استاتیک سایتی است که در آن طراحی یک بار و با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام می‌گیرد.

در این سایت‌ها دسترسی به سیستم مدیریت برای مدیر وبسایت در نظر گرفته می‌شود. در چنین سایت‌هایی ادمین می‌تواند اقدام به درج، حذف یا ویرایش محتوا کند. این سایت‌ها عموماً با زبان برنامه‌نویسی PHP، ASP و ASP. Net نوشته می‌شوند.

این سایت‌ها تا حدود زیادی به سایت‌های داینامیک شباهت دارند. اکثر سایت‌های نیمه داینامیک با زبان و یا اکشن اسکریپت نوشته می‌شوند و مهمترین مزیت آن‌ها گرافیک جذاب و کاربر پسند آن‌ها است.

پلاریس

مراحل مختلف طراحی سایت

عموماً فرآیند طراحی سایت دارای ۸ مرحله است که به شرح زیر انجام می‌گیرد. ما در پلاریس در تمام این مراحل با کارفرما در ارتباط هستیم و با تحلیل نیاز کارفرما تلاش می‌کنیم تا نتیجه‌ای اصولی و کاربردی را به عنوان محصول نهایی به کارفرما ارائه کنیم. مراحل طراحی سایت در پلاریس به این شرح است:

1- نیازسنجی و برنامه‌ریزی

اصلی‌ترین گام در طراحی سایت نگاه دقیق به نیاز‌های پروژه است. این که سایت مورد نظر در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و چه امکانات و خدماتی را به کاربر ارائه خواهد کرد. بعد از این که کارفرما درخواست خود را ارائه کرد این مرحله با همفکری و مذاکره طرفین انجام گرفته و یک پروپوزال جامع به همراه برنامه‌ریزی دقیق ارائه می‌شود.

2- نوع محتوای ارائه شده

نکته مهم بعدی در طراحی سایت بررسی نوع محتوایی است که قرار است در سایت به مخاطب عرضه شود. در واقع باید بهترین زیرساخت و قالب برای ارائه محتوای مورد نظر را انتخاب کرد. محتوا‌های موجود در سایت می‌تواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد.

3- طرح اولیه

نخستین مرحله اصلی طراحی سایت آماده‌سازی طرح اولیه یا wireframe است. در این مرحله طرح اولیه همه صفحات سایت و همه آنچه در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد به تصویر کشیده می‌شود. این نمونه‌ها به کارفرما ارائه شده و در صورت توافق و تأیید وارد مرحله اصلی طراحی سایت خواهیم شد.

4- طراحی قالب اصلی سایت

قالب سایت در واقع شکل اصلی سایت محسوب می‌شود و از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مرحله همه دیزاین‌های مختلف سایت از نظر رنگ، نوع چینش، فونت، نوع نمایش، لوگو و... انجام می‌گیرد. انتخاب قالب سایت باید بر اساس نوع فعالیت سایت و پرسونای مخاطب آن انجام گیرد. تمامی عناصر گرافیکی و بصری که در قالب سایت به کار برده می‌شوند با تأیید کارفرما پیاده‌سازی خواهد شد.

5- کدنویسی سایت

بعد از این که همه جزئیات مشخص شده و به تأیید کارفرما رسید نوبت به خلق سایت می‌رسد. در این مرحله برنامه‌نویسی آغاز می‌شود. کدنویسی در واقع اسکلت‌بندی سایت است و بسیار مهم است که دقیق، اصولی، حرفه‌ای و در بهینه‌ترین حالت ممکن انجام گیرد. معمولاً از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی استفاده می‌شود. توجه اصولی و دقت بالا به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX باعث می‌شود تا خروجی وبسایت همواره در به روزترین و بهینه‌ترین حالت ممکن باشد. کد‌نویسی نیز روی سئو و سرعت بالای سایت تأثیرگذار است.

6- ورود داده‌ها به سایت

بعد از اتمام کد‌نویسی سایت شما آماده ورود اطلاعات است. با ورود اطلاعات به سایت بسیاری از باگ‌ها شناسایی می‌شوند و در این مرحله تیم طراحی و کدنویسی به شما کمک می‌کنند که آن‌ها را برطرف کنید.

7- تست و بازنگری

در این مرحله سایت نهایی در یک محیط لوکال یا در یک هاست نمونه مورد بازبینی قرار می‌گیرد. کارفرما در این مرحله با سایت کار می‌کند و نظرات خود را به عنوان یک کاربر به تیم طراحی و تولید اعلام می‌دارد. در صورت نیاز به تغییرات یا اضافه شدن بخش‌هایی به سایت در این مرحله می‌توان تصمیمات نهایی را اتخاذ و پیاده‌سازی کرد.

8- آموزش کار با پنل سایت

بعد از این که همه مراحل طراحی و تولید وب سایت به پایان رسید، نوبت به استفاده از پنل مدیریت و کاربری سایت خواهد رسید. در این مرحله کارشناسان پلاریس موارد لازم برای کار با پنل را در اختیار شما قرار می‌دهند و با نحوه فعالیت، ورود داده‌ها، ویرایش و... آشنا خواهید شد.

راه کار های حرفه ای

استراتژی های حرفه ای برای بیشتری راندمان

01

دیجیتال مارکتینگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

02

سئو

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

03

طراحی گرافیک

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شماره ی تماس خود را وارد نمایید.

    service-03_img-3_01
    service-03_img-3_02
    service-03_img-3_03
    service-03_img-3_04
    service-03_img-3_05
    service-03_img-3_06
    service-03_img-3_07
    service-03_img-3_08
    service-03_img-3_09
    جمع بندی

    همکاری کوتاه مدت برای نتایج شگفت انگیز بلند مدت

    شرکت طراحی وب سایت پلاریس مفتخر است اعلام دارد که با برخورداری از یک تیم مجرب و متخصص و سابقه‌ی فعالیت بیش از یک دهه در این عرصه توانسته است نیازمندی مشتریان خود اعم از کسب‌کارهای خرد و کلان را به نحو احسن رفع نماید.
    رضایت‌مندی مشتریان بزرگترین دستاوردی است که توانسته‌ایم طی بیش از یک دهه فعالیت خود به آن برسیم و مفتخر هستیم که اعلام کنیم با ایجاد هویت و برند دیجیتال برای مشتریان خود در فضای مجازی توانسته‌ایم بالاترین کیفیت را از لحاظ خدمات به آنها ارائه نموده و کمک کنیم آنها به بزرگان بازار خود تبدیل شوند.