سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران- جنت آباد شمالی

hello[at]pwdesigner[dot]com

09122494784

09212560886

پلاریس

طراحی سایت دندا‌نپزشکی

هر فردی در طول عمر خود حداقل یک‌بار با مشکل بیماری دهان و دندان مواجه شده و به کلینک دندانپزشکی مراجعه می‌کند. در این مراجعه با مشکلات مختلفی مانند پیدا کردن یک دکتر دندانپزشک حاذق، نوبت‌دهی، مسیر طی شده از منزل تا مطب و… مواجه است. این امر سبب شده که با جست‌وجو در گوگل و مطالعه سایت‌های مختلف دندانپزشکی، به دنبال درمانگاه و مطب دندانپزشکی موردنظر خود باشد.

با توجه به این موارد طراحی سایت دندانپزشکی که به‌درستی بتواند خدمات ارائه‌شده در آن مرکز را برای مراجعه‌کنندگان نمایش دهد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مجموعه پلاریس با کمک گرفتن از نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت دندانپزشکی می‌تواند، کمک شایانی در جذب بیشتر مراجعه‌کننده به کلینیک و مطب شما داشته باشد.

our-process_01
our-process_02
our-process_03
our-process_19
our-process_04
our-process_05
our-process_06
our-process_07
our-process_08
our-process_09
our-process_10
our-process_11
our-process_12
our-process_13
our-process_14
our-process_15
our-process_16
our-process_17
our-process_18

اهمیت راه‌اندازی سایت دندانپزشکی چیست؟

همان‌گونه که ذکر شد راه‌اندازی یک وب‌سایت دندانپزشکی می‌تواند کمک زیادی به بیماران کرده و کلینیک شما را به بهترین شکل به مراجعه‌کنندگان معرفی کند. با توجه به این‌که اغلب مراکز دندانپزشکی وب‌سایت‌های مختلفی دارند؛ بنابراین کلینیک‌هایی که سایت دندانپزشکی نداشته باشند، کمتر موردتوجه افراد قرار می‌گیرد.

با توجه به موارد گفته‌شده وجود سایت دندانپزشکی، در افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان به مطب نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. همچنین می‌تواند مهارت‌های شما را به بهترین شکل معرفی کرده، اطلاعات مفید و موثری را با کاربران سایت در میان بگذارد.

برای ساخت یک وب‌سایت دندانپزشکی چه نرم‌افزاری لازم است؟

ساخت یک وب‌سایت دندانپزشکی کار زیاد دشواری نیست؛ اما برای داشتن یک سایت قدرتمند که بتواند تمام نیازها و خواسته‌های‌ شما را به‌طور کامل نمایش دهد، شاید کار راحتی نباشد. به همین دلیل بهتر است ساخت سایت را به افراد مجرب و متخصص در این زمینه بسپارید.

درمجموع برای ساخت سایت دندانپزشکی می‌توانید از نرم‌افزارهای سازنده وب‌سایت کمک بگیرید، یکی از این نرم‌افزارها، برنامه My Website است. در این نرم‌‌افزار الگوهای مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند. همچنین می‌تواند با اضافه کردن عکس و تصویرهای مربوطه مهارت خود را بیشتر در معرض دید کاربران مختلف قرار دهید.

پلاریس

مراحل مختلف طراحی سایت دندانپزشکی

عموماً فرآیند طراحی سایت دارای ۸ مرحله است که به شرح زیر انجام می‌گیرد. ما در پلاریس در تمام این مراحل با کارفرما در ارتباط هستیم و با تحلیل نیاز کارفرما تلاش می‌کنیم تا نتیجه‌ای اصولی و کاربردی را به عنوان محصول نهایی به کارفرما ارائه کنیم. مراحل طراحی سایت در پلاریس به این شرح است:

1- نیازسنجی و برنامه‌ریزی

اصلی‌ترین گام در طراحی سایت دندانپزشکی نگاه دقیق به نیاز‌های پروژه است. این که سایت مورد نظر در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و چه امکانات و خدماتی را به کاربر ارائه خواهد کرد. بعد از این که کارفرما درخواست خود را ارائه کرد این مرحله با همفکری و مذاکره طرفین انجام گرفته و یک پروپوزال جامع به همراه برنامه‌ریزی دقیق ارائه می‌شود.

2- نوع محتوای ارائه شده

نکته مهم بعدی در طراحی سایت دندانپزشکی بررسی نوع محتوایی است که قرار است در سایت به مخاطب عرضه شود. در واقع باید بهترین زیرساخت و قالب برای ارائه محتوای مورد نظر را انتخاب کرد. محتوا‌های موجود در سایت می‌تواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد.

3- طرح اولیه

نخستین مرحله اصلی طراحی سایت آماده‌سازی طرح اولیه یا wireframe است. در این مرحله طرح اولیه همه صفحات سایت و همه آنچه در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد به تصویر کشیده می‌شود. این نمونه‌ها به کارفرما ارائه شده و در صورت توافق و تأیید وارد مرحله اصلی طراحی سایت خواهیم شد.

4- طراحی قالب اصلی سایت

قالب سایت در واقع شکل اصلی سایت محسوب می‌شود و از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مرحله همه دیزاین‌های مختلف سایت از نظر رنگ، نوع چینش، فونت، نوع نمایش، لوگو و... انجام می‌گیرد. انتخاب قالب سایت باید بر اساس نوع فعالیت سایت و پرسونای مخاطب آن انجام گیرد. تمامی عناصر گرافیکی و بصری که در قالب سایت به کار برده می‌شوند با تأیید کارفرما پیاده‌سازی خواهد شد.

5- کدنویسی سایت

بعد از این که همه جزئیات مشخص شده و به تأیید کارفرما رسید نوبت به خلق سایت می‌رسد. در این مرحله برنامه‌نویسی آغاز می‌شود. کدنویسی در واقع اسکلت‌بندی سایت است و بسیار مهم است که دقیق، اصولی، حرفه‌ای و در بهینه‌ترین حالت ممکن انجام گیرد. معمولاً از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی استفاده می‌شود. توجه اصولی و دقت بالا به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX باعث می‌شود تا خروجی وبسایت همواره در به روزترین و بهینه‌ترین حالت ممکن باشد. کد‌نویسی نیز روی سئو و سرعت بالای سایت تأثیرگذار است.

6- ورود داده‌ها به سایت

بعد از اتمام کد‌نویسی سایت شما آماده ورود اطلاعات است. با ورود اطلاعات به سایت بسیاری از باگ‌ها شناسایی می‌شوند و در این مرحله تیم طراحی و کدنویسی به شما کمک می‌کنند که آن‌ها را برطرف کنید.

7- تست و بازنگری

در این مرحله سایت نهایی در یک محیط لوکال یا در یک هاست نمونه مورد بازبینی قرار می‌گیرد. کارفرما در این مرحله با سایت کار می‌کند و نظرات خود را به عنوان یک کاربر به تیم طراحی و تولید اعلام می‌دارد. در صورت نیاز به تغییرات یا اضافه شدن بخش‌هایی به سایت در این مرحله می‌توان تصمیمات نهایی را اتخاذ و پیاده‌سازی کرد.

8- آموزش کار با پنل سایت

بعد از این که همه مراحل طراحی و تولید وب سایت به پایان رسید، نوبت به استفاده از پنل مدیریت و کاربری سایت خواهد رسید. در این مرحله کارشناسان پلاریس موارد لازم برای کار با پنل را در اختیار شما قرار می‌دهند و با نحوه فعالیت، ورود داده‌ها، ویرایش و... آشنا خواهید شد.

یک وب‌سایت دندانپزشکی باید شامل چه مواردی باشد؟
  • در یک سایت دندانپزشکی باید اطلاعات مفیدی قرار داده شود که کاربر برای مطالعه آن‌ها ترغیب شود. وب‌سایت دندانپزشکی موفق معمولا شامل صفحه خوش‌‌آمد گویی، معرفی مجموعه و تخصص‌های آن‌ها، ساعت کاری و نوبت‌دهی، درج اطلاعاتی در مورد تجهیزات و دستگاه‌ها، اطلاعاتی جهت ایجاد آرامش برای بیماران مضطرب و همچنین بخشی به نام درباره ما است. در ادامه هرکدام از این صفحات را به‌صورت خلاصه برای شما بیان خواهیم کرد.
صفحه نخست؛ خوش‌آمد گویی
  • این صفحه باید به‌راحتی بتواند حس خوبی را به کاربران القا کند و بیماران بالقوه سایت را به مراجعه‌کنندگان بالفعل تبدیل کند. در این صفحه معمولا از یک طرز بیان صمیمی و دوستانه استفاده می‌شود. اگر در این بخش بتوانید نظر کاربر را به صفحه خود جلب کنید؛ پس قطعا تا انتهای سایت شما را بررسی خواهند کرد. در این صفحه می‌توانید خلاصه‌ای کوتاه از تخصص خود، ساعت کاری، شماره تماس کلینیک و موارد دیگری را درج کنید.
معرفی افراد مجموعه و تخصص‌های آن‌ها
  • یکی از بهترین مطالبی که می‌توانید در سایت خود داشته باشید و به کمک آن اعتماد بین خود و کاربران به وجود بیاورید، درج اطلاعاتی در مورد نیروهای مجموعه است. شما باید اطلاعات لازم در مورد تمام افراد و کارکنان مجموعه از مدیر آن گرفته تا سایر کارکنان را در این قسمت ثبت کنید. همچنین در صورت امکان می‌توانید تصویری از تمام افراد مجموعه را به‌صورت دسته‌جمعی در این قسمت قرار دهید.
ساعات کاری کارکنان و نوبت‌دهی
  • ساعت کاری یکی از مهم‌ترین مواردی است که قطعا باید در صفحه وب‌سایت دندانپزشکی شما قرار داده شود. با کمک این روش، مراجعه‌کننده در ساعت کاری به مطب مراجعه کرده و از معطل شدن بیمار جلوگیری به عمل می‌آید. همچنین باید این قابلیت در سایت دندانپزشکی برای بیماران وجود داشته باشد که بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق آنلاین به دریافت نوبت اقدام کنند. وجود نوبت‌دهی اینترنتی یک مزیت بسیار بزرگ نه‌تنها برای کارکنان مجموعه است، بلکه بیماران نیز به‌راحتی می‌تواند جهت اخذ نوبت برای مراجعه به کلینیک اقدام ‌کنند.
درج اطلاعاتی در مورد دستگاه‌ها و تجهیزات داخلی مطب
  • در این قسمت بهتر است تجهیزات مورداستفاده در کلینیک را با زبانی بسیار ساده برای کاربران خود معرفی کنید که به‌راحتی بتواند اطلاعات اندکی در مورد مراحل کار و دستگاه‌های مورداستفاده به دست بیاورند. همچنین می‌توانید تصاویری از مدارک همچنین دوره‌های علمی و آموزشی گذرانده شده توسط کارکنان مجموعه تهیه‌کرده و بارگذاری کنید.
درج اطلاعاتی جهت ایجاد آرامش در بیماران مضطرب
  • معمولا اغلب افراد از مراجعه به دندانپزشکی هراس دارند و این‌یکی از وحشتناک‌ترین و سخت‌ترین کارهای آن‌ها است. به همین دلیل بهتر است اگر خدماتی مانند ارائه بیهوشی یا موارد دیگری که باعث ایجاد حس آرامش در افراد می‌شود استفاده می‌کنید آن را در این بخش بیان کنید.
درباره ما
  • یکی از بخش‌های موردنیاز برای داشتن یک سایت موفق، قسمت درباره ما است. معمولا در این قسمت اطلاعات حقوقی مجموعه ذکر می‌شود. همچنین اگر به استخدام نیروی جدید و مواردی مشابه نیاز داشته باشید، بهتر است آن را در این قسمت ذکر کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا اقدام کنید

    object
    ما چه پیشنهادی برای شما داریم؟

    همواره در اوج باشید و کسب و کار را گسترش دهید

    object
    object

    مشاوره سئو

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    object

    بازاریابی محتوایی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    object

    جستجوی کلمات کلیدی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    نکاتی که در هنگام ساخت وب‌سایت دندانپزشکی باید به آن توجه کرد
    • اولین نکته‌ای که باید در نظر گرفت سرعت وب‌سایت است. باید سرعت سایت به‌گونه‌ای باشد که باعث رنجش خاطر و معطلی کاربران نشود. همچنین اطلاعات درج‌شده بر روی سایت در کمترین زمان برای کاربر نمایش داده شود.
    • یکی دیگر از نکات مهم در هنگام ساخت سایت دندانپزشکی طراحی یک لوگوی زیبا و خاص است. این لوگو طراحی‌شده نشان‌دهنده میزان هویت و اعتبار کلینیک شما است.
    جمع بندی

    با توجه به نقش اینترنت در زندگی مردم هر کسب‌وکاری برای پیشرفت خود همچنین بیشتر در معرض دید قرار گرفتن به تبلیغ و ساخت سایت نیاز پیدا خواهد کرد. از دیگر مزیت‌های ساخت سایت دندانپزشکی این است که افراد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به کلینیک و معطلی برای اخذ نوبت، اطلاع پیدا کردن از خدمات ارائه‌شده، میزان تعرفه‌ها و… مطلع شوند.

    پلاریس با استفاده از نیروهای متخصص خود می‌تواند به شما در زمینه ساخت وب‌سایت دندانپزشکی کمک کند.

    service-03_img-3_01
    service-03_img-3_02
    service-03_img-3_03
    service-03_img-3_04
    service-03_img-3_05
    service-03_img-3_06
    service-03_img-3_07
    service-03_img-3_08
    service-03_img-3_09
    کلام آخر

    چرا انتخاب مجموعه پلاریس؟

    همان‌گونه که ذکر شد ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای به دانش و تخصص نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است از مجموعه‌هایی که در این زمینه اطلاعات و تخصص دارند، کمک بگیرید. پلاریس یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌تواند با کمک گرفتن از تیم متخصص خود شما را در ساخت یک ‌وب‌‌سایت موفق یاری دهد. با کمک پلاریس هرروزه شاهد پیشرفت، همچنین حجم بالای مراجعه‌کنندگان به کلینیک خود خواهید بود.