سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران- جنت آباد شمالی

hello[at]pwdesigner[dot]com

09122494784

09212560886

service-01_img-1_01
service-01_img-1_02
service-01_img-1_03
service-01_img-1_04
service-01_img-1_05
service-01_img-1_06
service-01_img-1_07
با پلاریس به اوج برسید

سئو و بهینه‌سازی وب سایت چیست؟

همه سایت‌ها برای دیده شدن نیاز به بهینه‌سازی دارند. منظور از سئو یا بهینه‌سازی انجام اموری است که سایت را در صفحه نخست نتایج جستجو قرار می‌دهد. مهمترین هدف هر وب سایت دیده شدن توسط مخاطب است. سئو و بهینه‌سازی سایت از جمله مواردی است که شما را به این هدف می‌رساند. سئو شامل انجام امور بسیاری از بهینه‌سازی برنامه‌نویسی و نمایش سایت تا تولید محتوا می‌شود.

پلاریس

سئو و بهینه‌سازی وب سایت به چه معنا است؟

موتور جستجو یا search engine وظیفه جستجو کردن کلمات کلیدی در بانک‌های اطلاعاتی وب جهانی (Google، Yahoo، MSN و… ) را دارد، کاربر به واسطه کلمات کلیدی به دنبال مسائلی که در پی یافتن آن‌ها است می‌گردد. موتور‌های جستجو الگوریتم‌هایی را طراحی می‌کنند تا به کمک آن‌ها به وب سایت‌ها امتیاز داده و بر اساس بالاترین کسب امتیاز آن‌ها را برای نمایش اولویت‌بندی می‌کند. سئو یا بهینه‌سازی وب سایت به معنای انجام کار‌هایی است که باعث کسب امتیاز بالا سایت از ربات‌های خزنده موتور‌های جستجو می‌شود.شناخت اصول سئو به شما کمک می‌کند تا بتوانید سریعتر به هدف خود که جذب مخاطب است دست یابید. در ادامه شما را با اصول سئو و بهینه‌سازی سایت آشنا می‌کنیم.

اصول سئو و بهینه‌سازی سایت

سئو (SEO) مخفف کلمه Search engine optimization به معنی \”بهینه‌سازی موتورجستجو\” است. دنیای مجازی یک دنیای رقابتی بسیار پر مخاطب است که برای دستیابی به آن باید به مجموعه‌ای از قوانین و اصول پایبند باشید. در واقع سئو یک چارچوب است که باید همه فعالیت‌های شما در قالب آن انجام گیرد تا تلاش‌های شما برای دیده شدن ثمر دهد.

مزایای استفاده از اصول سئو

شاید برای شما هم این سؤال مطرح شده باشد که استفاده از سئو چه مزایایی را به همراه دارد. مهمترین مزایای استفاده از سئو عبارتند از:

  • تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران بعد از جستجوی محتوای مورد نظر خود معمولاً روی یکی از ۵ لینک ابتدای صفحه یا پیشنهاد‌های برتر کلیک می‌کنند. پس اگر می‌خواهید کاربران بیشتری را جذب کنید باید در ۵ لینک ابتدایی صفحه قرار داشته باشید. این مسأله به ویژه برای فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • باید بدانید که فواید سئو تنها مختص به موتور‌های جستجو نیست، اما تجربه کاربری و قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می‌بخشد.
  • وقتی در کلمات کلیدی حوزه تخصصی خود در لینک‌های ابتدای صفحه قرار داشته باشید، مطمئناً کاربران اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهند کرد.
  • سئو می‌تواند با کمک به افزایش بازدید، ترافیک سایت شما را افزایش دهد. بنابراین سایت به صورت مستقیم و غیر مستقیم به سود دهی می‌رسد. از جمله مزایای غیر مستقیم سئو می‌توان به داشتن چارچوب مشترک (چک لیست) برای استفاده قبل از انتشار محتوای سایت اشاره کرد.
  • سئو به شما کمک می‌کند تا در صدر رقابت با رقبای کاری خود قرار گیرید. بنابراین سئو برای شما به معنای مخاطب بیشتر، فروش بیشتر و نتیجه سود بیشتر است.

انواع سئو

از نظر کار‌هایی که برای بهینه‌سازی وب سایت انجام می‌شود، سئو به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود.

سئو داخلی (On-page SEO)

این نوع از سئو شامل همه کار‌هایی می‌شود که شما در سایت خود انجام می‌دهید، از جمله عنوان‌بندی و تیتر‌بندی صفحه، لینک‌سازی داخلی و پیوند‌های دائمی URLS، راهنمای کاربر (Breadcrumb)، نوع فرمت متن و استفاده از H‌ها در تیتربندی‌ها، استفاده از صفحه ارور ۴۰۴ پیکربندی شده، بهینه‌سازی تصاویر، سرعت مناسب لود صفحه، لینک‌سازی خارجی، همگام‌سازی سایت با نمایشگر موبایل، دارا بودن نقشه سایت، تولید محتوا بر اساس سئو و… را می‌توان در این زمینه نام برد.

سئو خارجی (Off-page SEO)

همانطور که از نامش مشخص است، سئو خارجی مربوط به فعالیت‌هایی است که شما در خارج از سایت خود برای شناخته شدن و کسب اعتبار انجام می‌دهید. در واقع سئو خارج از سایت شامل لینک‌سازی‌های خارج سایت و بهینه‌سازی و هدفمندی لینک‌های ورودی است. به یاد داشته باشید که سئو یکی از مصادیق بازاریابی محتوا است و می‌تواند نقش مؤثری در ارتقاء سایت شما خواهد داشت.

تبلیغ سایت به هر شیوه‌ای (خرید بک لینک، بنر‌های تبلیغاتی و…. ) در سایت‌های مشهور و خوشنام می‌تواند یکی از اثرگذارترین اصول سئو خارج از سایت باشد. لینک دادن چنین سایت‌هایی به شما اعتبار سایت شما را افزایش داده و این مسأله امتیازی را برای شما به همراه دارد.

سئو داخلی یا خارجی خود می‌تواند به انواع مختلف سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه تقسیم شود. سئو کلاه سفید شامل انواع کار‌های اصولی است که مطابق با الگوریتم‌های موتور‌های جستجو به صورت استاندارد دنبال می‌شوند و سئو کلاه سیاه نیز نوعی از سئو است که اگرچه دور زدن بسیاری از قوانین سئو را به همراه دارد و ریسک پنالتی شدن سایت را به همراه دارد اما در صورت اجرایی شدن درست می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

خدمات سئوی ما

خدمات حرفه ای سئو برای گسترش کسب و کار شما

info-box_elements_02-2
info-box_elements_02-1

کیورد تارگتینگ

یکی از مهم‌ترین مراحل به‌ منظور بهینه‌سازی ‌سایت ، کیورد تارگتینگ است. توجه به این مرحله باعث می‌شود تا وب‌سایت شما به رتبه‌های بالایی در نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کند. بسیاری از افراد به این مرحله، مرحله تحقیق در کلمات کلیدی و یا انتخاب کلمات کلیدی هدف نیز می‌گویند.

info-box_elements_01-2
info-box_elements_01-1
info-box_elements_01-3

تولید محتوا

پس‌ از این‌که در زمینه کلمات کلیدی، تحقیقات خود را انجام دادید، لازم است محتوایی با کیفیت و مطلوب برای وب‌سایت  خود فراهم کنید. این محتوا باید کاملا منحصر به‌ فرد، یونیک و متفاوت با محتوایی که در وب سایت‌های  رقبای شما منتشر می‌گردد، باشد.

info-box_elements_03-1
info-box_elements_03-2

آنالیز رقبا

تجزیه و تحلیل‌های این مرحله، به شما کمک می‌کند تا بتوانید رقبای واقعی خود را شناسایی نمایید. از طرف دیگر با استفاده از اطلاعاتی که در این گام به دست می‌آورید متوجه خواهید شد که استراتژی‌های عنوان گذاری رقبا، طول عنوان، کلمات کلیدی در عنوان و… به چه شکلی است. سپس می‌توانید از این اطلاعات در راستای بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید.

info-box_elements_01-2
info-box_elements_01-1
info-box_elements_01-3

سئوی داخلی سایت on_ page seo

همان‌طور که می‌دانید سئو و یا بهینه‌سازی وب‌سایت ، ۲ بخش دارد که عبارتند از سئوی داخلی و سئوی خارجی. سئوی داخلی سایت ، به مجموعه فعالیت‌های بهینه‌سازی گفته می‌شود که در داخل وب‌سایت شما انجام می‌گیرد. این نوع بهینه‌سازی به کد نویسی‌های داخلی ارتباط دارد و به‌ منظور افزایش رتبه وب‌سایت  شما در گوگل انجام می‌گیرد.

info-box_elements_03-1
info-box_elements_03-2
info-box_elements_02-2
info-box_elements_02-1
info-box_elements_02-3

سئوی خارجی سایت off_ page optimization

سئو خارجی وب‌سایت دندانپزشکی به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که در خارج از وب‌سایت شما انجام می‌گیرند. بهینه‌سازی خارجی سایت، شامل فعالیت‌های شما در رسانه‌های اجتماعی، فروم‌ها ، خرید رپورتاژ، خرید بک لینک و در واقع لینک سازی طبیعی است.

سئوی تجاری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

نتیجه
رعایت اصول سئو باعث می‌شود تا صفحات قوی‌تری داشته باشید، امتیاز بیشتری دریافت کنید و در نتیجه احتمال دیده شدن در صدر نتایج جستجوی موتور‌های جستجو بیشتر باشد. رعایت اصول سئو نسبت به شیوه‌های دیگر بازاریابی هم ارزان‌تر است و هم نتایج سریعتری را به همراه دارد.بنابراین باید گفت برگ برنده یک سایت در دنیای دیجیتال پایبندی و پیاده‌سازی اصول سئو و بهینه‌سازی محتوا است. وقتی صفر تا صد اصول سئو را رعایت می‌کنید مطمئناً نتایج بهتری را دریافت می‌کنید به شرطی که انجام امور سئو را به متخصصین امر واگذار کنید.
object
ما چه پیشنهادی برای شما داریم؟

همواره در اوج باشید و پیشرفت کنید

object
2520

پروژه های انجام شده

170
+

پروژه های در حال انجام

100
+

سال های همراهی

4890

مشتریان ویژه

با پلاریس پیشرفت را احساس کنید

انجام بهینه‌سازی سایت و سئو

همانطور که متوجه شده‌اید سئو یک کار کاملاً تخصصی و حرفه‌ای است بنابراین انجام آن نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. ضمن این که اطلاعات شما در این زمینه باید به روز باشد. در واقع باید گفت لازمه رشد هر کسب و کاری پس از طراحی سایت، استفاده از سئو سایت است که باعث افزایش بازدید مخاطبان از سایت می‌شود.
شرکت پلاریس با بهره‌گیری از تیمی متشکل از برترین متخصصان سئو و بهینه‌سازی سایت، کارشناسان آنالیز و برنامه ریزان با تجربه، به پشتوانه سال‌ها تجربه در زمینه سئو سایت و همکاری با ده‌ها سایت در زمینه سئو سایت، کسب و کار شما را به سمت کسب رتبه اول گوگل هدایت می‌نماید.

service-01_img-2_01
service-01_img-2_02
service-01_img-2_03
service-01_img-2_04
service-01_img-2_05
service-01_img-2_06
service-01_img-2_07
service-01_img-2_08
service-01_img-2_09
service-01_img-2_10
service-01_img-2_11