سبد خرید شما خالی است.

ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم

گالری تصاویر

ارتباط با ما

تهران- جنت آباد شمالی

hello[at]pwdesigner[dot]com

09122494784

09212560886

پلاریس

طراحی وب سایت پزشکی

امروزه به واسطه روزافزون تکنولوژی و پیشرفت عرصه رسانه بسیاری از خدمات و کسب‌وکارها به دنیای اینترنت و فضای مجازی روی آورده‌اند تا بیشتر با مردم در ارتباط باشند و خدمات خود را در مقیاس بزرگ‌تری عرضه کنند. در همین راستا، مجموعه پلاریس یک شرکت خدمات‌دهی تکنولوژیکی است که در عرصه‌های گوناگون فعالیت دارد و از گرافیست‌ها و برنامه نویسان ماهر جهت طراحی و سئوی سایت تشکیل شده است. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله ارگان‌های خدمات دهنده‌ای هستند که نیاز به وب سایت رسمی با نام خود دارند. طراحی وب سایت پزشکی از نمونه فعالیت‌های مجموعه پلاریس است که در ادامه به مزایا و مراحل آن می‌پردازیم.

service-03_img-1_01
service-03_img-1_02
service-03_img-1_03
service-03_img-1_04
service-03_img-1_05
service-03_img-1_06
service-03_img-1_07
service-03_img-1_08
service-03_img-1_09
service-03_img-1_10
service-03_img-1_11
service-03_img-1_12
service-03_img-1_13
service-03_img-1_14
service-03_img-1_15

وب سایت پزشکی

  • این روزها عده زیادی برای یافتن پزشک متخصص یا زمان ویزیت و مراجعه به مطب پزشکی از موتورهای جستجوگر استفاده می‌کنند تا بتوانند سریع‌تر به آنچه که دنبالش هستند، برسند. وب سایت پزشکی یک فضای اینترنتی است که تمامی اطلاعات بیمارستان، اعم از آدرس، نام پزشکان، تخصص‌ پزشکان، فعالیت و تایم حضور و مراجعه و.. در آن درج شده است. لذا افراد می‌توانند با مراجعه به یک سایت پزشکی علاوه بر برخورداری از اطلاعات کامل و جزئیات مرکز درمانی، زمان مراجعه خود را رزرو کنند تا در زمان مقرر در مکان موردنظر حاضر شوند.
  • طراحی وب سایت پزشکی می‌تواند به بخش‌های مختلف مرکز درمانی ارتباط داشته باشد؛ مانند: درمانگاه، آزمایشگاه، اورژانس، پزشک عمومی، عمل جراحی، خدمات دندانپزشکی، قلب و عروق، اپتومتریست، جراحی زیبایی، کلینیک کودکان، فیزیوتراپیست، رادیولوژی، روانپزشکی و روانشناسی، خدمات چشم پزشکی و…
  • البته یک پزشک متخصص می‌تواند تنها برای عرصه کاری و تخصص خود نیز سفارش طراحی سایت پزشک بدهد. در این صورت، مراجعه کنندگان و بیماران آن پزشک می‌توانند با رجوع به سایت پزشک متخصص از خدمات ارائه شده، بهره ببرند.
  • مزایای طراحی وب سایت پزشکی
  • با اینکه پیش از این نکاتی را درباره کلیت طراحی سایت پزشک ارائه کردیم، اما لازم است جهت اقدام برای طراحی، نسبت به مزایای آن آگاه شوید.

دسترسی شبانه روزی

  • شاید مهم‌ترین مزیت طراحی وب سایت پزشکی این باشد که افراد می‌توانند در تمام ساعات شبانه روزی به آن دسترسی داشته باشند. بیماری از مشکلاتی است که زمان نمی‌شناسد و وجود یک سایت پزشکی می‌تواند به افرادی که در زمان‌های مختلف نیاز به مراجعه به پزشک پیدا می‌کنند، بسیار کمک کند.

مقرون به صرفه

  • خیلی از مراکز درمانی یا پزشکان متخصص سعی می‌کنند با ارائه تبلیغات، خود را با مردم آشنا کنند. اما با طراحی یک وب سایت پزشکی شخصی می‌توان بازخوردی چند برابر تبلیغات داشت و هزینه بسیار کمتری پرداخت کرد. از سوی دیگر، یک وب سایت ماندگار است و روزبه‌روز بیشتر در نگاه عموم مردم جلوه می‌کند. اما تبلیغات برای مدت کوتاهی باقی می‌مانند و پس از مدتی از ذهن‌ها پاک می‌شوند.

اعتبار و اعتماد

  • پیشرفت اینترنت و فضای مجازی سبب شده است که مردم پیش از اقدام برای دریافت یک خدمت مانند خدمات پزشکی، به جستجوی جزئیات و اطلاعات مرکز ارائه دهنده خدمت یا فرد مذکور روی آورند تا اعتماد کافی از آن فرد یا مرکز را به دست آورند. لذا یک مرکز درمانی با طراحی وب سایت پزشکی می‌تواند اعتبار کسب کند و اعتبار، لازمه ایجاد اعتماد برای افراد به حساب می‌آید.

سهولت در دسترسی و صرفه جویی در زمان

  • معمولا در مراجعات پزشکی، افراد از مکان‌های دور و شهرهای دیگر اقدام به وقت گیری برای مراجعه به یک پزشک متخصص می‌کنند. گاهی این اقدام چنین است که یک فرد از شهرستان می‌خواهد تایم مراجعه از بهترین متخصص را در شهر دیگری بگیرد. در چنین حالتی اینکه آن فرد به شهر دیگر برود و برای گرفتن وقت تحقیق کند، مطمئنا دردسری بیشتری از مراجعه به وب سایت و رزرو وقت دارد. لذا شما با طراحی وب سایت پزشکی برای ارگان خود نه تنها به سهولت در دسترسی، دست می‌یابید، بلکه در اتلاف زمان نیز صرفه جویی می‌کنید.

بازاریابی و شهرت

  • سایت‌ها از نمونه صفحات کاربری هستند که طی گذشت زمان طرفداران و مشتریان خود را جذب می‌کنند. یک سایت شاید در ماه اول بیننده‌ای نداشته باشد، اما قطعا پس از گذشت زمان نسبتا طولانی، بین مردم شهرت پیدا می‌کند و این فرآیند یک نوع بازاریابی محسوب می‌شود که سبب افزایش محبوبیت یک خدمت یا کسب‌و‌کار می‌گردد. طبیعتا داشتن یک وب سایت پزشکی که در گذر زمان مراجعه کننده بیشتری پیدا می‌کند، بهتر از تبلیغات کوتاه مدت است.

افزایش و جذب درآمد

  • تمام عوامل ذکر شده به عنوان مزیت برای طراحی وب سایت پزشکی به افزایش و جذب درآمد ختم می‌شوند. دیده شدن بیشتر و کسب بیشتر مشتری مساوی است با درآمد بیشتر. لذا اگر شما برای مرکز درمانی خود جهت طراحی وب سایت پزشکی اقدام کنید، از جهات مختلف به مجموعه در حال فعالیت خود کمک کرده‌اید.
پلاریس

مراحل مختلف طراحی سایت پزشکی

عموماً فرآیند طراحی سایت دارای ۸ مرحله است که به شرح زیر انجام می‌گیرد. ما در پلاریس در تمام این مراحل با کارفرما در ارتباط هستیم و با تحلیل نیاز کارفرما تلاش می‌کنیم تا نتیجه‌ای اصولی و کاربردی را به عنوان محصول نهایی به کارفرما ارائه کنیم. مراحل طراحی سایت در پلاریس به این شرح است:

1- نیازسنجی و برنامه‌ریزی

اصلی‌ترین گام در طراحی سایت پزشکی نگاه دقیق به نیاز‌های پروژه است. این که سایت مورد نظر در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و چه امکانات و خدماتی را به کاربر ارائه خواهد کرد. بعد از این که کارفرما درخواست خود را ارائه کرد این مرحله با همفکری و مذاکره طرفین انجام گرفته و یک پروپوزال جامع به همراه برنامه‌ریزی دقیق ارائه می‌شود.

2- نوع محتوای ارائه شده

نکته مهم بعدی در طراحی سایت پزشکی بررسی نوع محتوایی است که قرار است در سایت به مخاطب عرضه شود. در واقع باید بهترین زیرساخت و قالب برای ارائه محتوای مورد نظر را انتخاب کرد. محتوا‌های موجود در سایت می‌تواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد.

3- طرح اولیه

نخستین مرحله اصلی طراحی سایت آماده‌سازی طرح اولیه یا wireframe است. در این مرحله طرح اولیه همه صفحات سایت و همه آنچه در معرض دید کاربر قرار می‌گیرد به تصویر کشیده می‌شود. این نمونه‌ها به کارفرما ارائه شده و در صورت توافق و تأیید وارد مرحله اصلی طراحی سایت خواهیم شد.

4- طراحی قالب اصلی سایت

قالب سایت در واقع شکل اصلی سایت محسوب می‌شود و از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این مرحله همه دیزاین‌های مختلف سایت از نظر رنگ، نوع چینش، فونت، نوع نمایش، لوگو و... انجام می‌گیرد. انتخاب قالب سایت باید بر اساس نوع فعالیت سایت و پرسونای مخاطب آن انجام گیرد. تمامی عناصر گرافیکی و بصری که در قالب سایت به کار برده می‌شوند با تأیید کارفرما پیاده‌سازی خواهد شد.

5- کدنویسی سایت

بعد از این که همه جزئیات مشخص شده و به تأیید کارفرما رسید نوبت به خلق سایت می‌رسد. در این مرحله برنامه‌نویسی آغاز می‌شود. کدنویسی در واقع اسکلت‌بندی سایت است و بسیار مهم است که دقیق، اصولی، حرفه‌ای و در بهینه‌ترین حالت ممکن انجام گیرد. معمولاً از ترکیب HTML، CSS، JQuery و Java script برای انجام کدنویسی استفاده می‌شود. توجه اصولی و دقت بالا به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX باعث می‌شود تا خروجی وبسایت همواره در به روزترین و بهینه‌ترین حالت ممکن باشد. کد‌نویسی نیز روی سئو و سرعت بالای سایت تأثیرگذار است.

6- ورود داده‌ها به سایت

بعد از اتمام کد‌نویسی سایت شما آماده ورود اطلاعات است. با ورود اطلاعات به سایت بسیاری از باگ‌ها شناسایی می‌شوند و در این مرحله تیم طراحی و کدنویسی به شما کمک می‌کنند که آن‌ها را برطرف کنید.

7- تست و بازنگری

در این مرحله سایت نهایی در یک محیط لوکال یا در یک هاست نمونه مورد بازبینی قرار می‌گیرد. کارفرما در این مرحله با سایت کار می‌کند و نظرات خود را به عنوان یک کاربر به تیم طراحی و تولید اعلام می‌دارد. در صورت نیاز به تغییرات یا اضافه شدن بخش‌هایی به سایت در این مرحله می‌توان تصمیمات نهایی را اتخاذ و پیاده‌سازی کرد.

8- آموزش کار با پنل سایت

بعد از این که همه مراحل طراحی و تولید وب سایت به پایان رسید، نوبت به استفاده از پنل مدیریت و کاربری سایت خواهد رسید. در این مرحله کارشناسان پلاریس موارد لازم برای کار با پنل را در اختیار شما قرار می‌دهند و با نحوه فعالیت، ورود داده‌ها، ویرایش و... آشنا خواهید شد.

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا اقدام کنید

    object
    ما چه پیشنهادی برای شما داریم؟

    همواره در اوج باشید و کسب و کار را گسترش دهید

    object
    object

    مشاوره سئو

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    object

    بازاریابی محتوایی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    object

    جستجوی کلمات کلیدی

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    object
    service-03_img-3_01
    service-03_img-3_02
    service-03_img-3_03
    service-03_img-3_04
    service-03_img-3_05
    service-03_img-3_06
    service-03_img-3_07
    service-03_img-3_08
    service-03_img-3_09
    کلام آخر

    چرا انتخاب مجموعه پلاریس؟

    طراحی وب سایت عملی است که باید توسط متخصصین این زمینه به عمل آید. جهت طراحی سایت برای یک بیمارستان بسیار بزرگ که از تخصص‌های درمانی مجزا و طبقات درمانی مختلف تشکیل شده است؛ نمی‌توان به راه اندازی یک سایت ساده افاقه کرد. در این شرایط به جای اینکه چنین تصور کنید که باید پول کلانی بابت طراحی سایت بپردازید و یا خودتان دست به طراحی بزنید. می‌توانید مراحل انجام طراحی سایت را به یک مجموعه خِبره در این فرآیند بسپارید.با توجه به آنچه از مزایای طراحی سایت پزشک گفته شد، هر شخص و یا ارگان پزشکی‌ای می‌تواند در جهت رونق کسب‌و‌کار خود اقدام به طراحی سایت کند. همانطور که در ابتدای گفته شد، مجموعه پلاریس با توانایی و مهارت لازم در این زمینه می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی سایت پزشک شما باشد.